Elkéstem!

 2009.01.12. 10:02

Ma elkéstem a munkából!!!

A történtethez hozzátartozik, hogy végzetségemet tekintve programozó vagyok. Szóval reggel üldögéltem a kádban és éppen hajmosáshoz készülődtem. Ilyenkor az ember nem rohan, van ideje olvasgatni, gondoltam elolvasom, mi áll a samponosflakon hátulján.

Használati javaslat:

  • Vizezze be a haját!
  • Samponozza be!
  • Masszírozza a fejbőrbe!
  • Ömblítse le!
  • Ismételje meg!

Az egyetlen szerencsém csak az volt, hogy idővel elfogyott a sampon és így nem tudtam folytatni az előírt utasításokat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://showder.blog.hu/api/trackback/id/tr17872347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nem várt fordulat 2009.01.12. 20:26:21

első komment a blogodban. kitartást, és sok sikert hozzá.

[nikk] 2009.05.12. 20:50:45

Hmmm. Rá kell íratnom a cimkére, hogy mielőtt elfogyna, vegyen másikat... Nem idegesítő, hogy még egy rothadt sampon is a mindennapok átkozott monotonitását idézi meg? Az élet olyan mint egy kurva nagy fraktál :)
süti beállítások módosítása