Borozgatás

 2011.08.04. 09:22

Tegnap, mivel jó idő volt feleségemmel ülünk kint a kertben a hintaágyon. Kezembe egyik kedvenc borom, pincehidegen ahogy a legfinomabb. Üldögélünk és már jópár kortyon túl voltam amikor nem bírtam magamban tartani az érzéseimet és kinyögtem: - Annyira szeretlek! Asszony hozzám bújt, átölelt, elvégre ritka tőlem az ilyen heves érzelmi kitörés, de valahogy gyanús lehetett neki a dolog mert azért csak rákérdezett: - Ezt most magadtól mondtad vagy csak a bor mondatja veled?

- Ezt én mondtam a bornak! - feleltem kicsit már megszédülve.

Na így indult a veszekedés......

A bejegyzés trackback címe:

https://showder.blog.hu/api/trackback/id/tr43124623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása