Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ehető fehérnemű

 2008.12.18. 16:36

Ma kollégákkal szóba került az ehető fehérnemű. Egyszer én is kipróbáltam annó és nem sok pozitív tapasztalatom lett belőle. Az történt ugyanis ,h egy nyári délután gondoltam kipróbáljuk barátnőmmel ez a fehérnemű dolgot. Azt tudni kell ,h az általunk használt tanga anyagát tekintve leginkább az ostyához hasonlított. Tehát hozzákészül az ember bugyit csajszi felvette és mi összemelegedtünk. Igenám, de a nagy melegben a bugyi olvadni kezdett és mire oda értünk ,hogy lekerüljön lényegében egy ragacsos félig olvadozó massza lett belőle, amiről sokminden elmondható volt, csak az h szexis, az nem.

Szóval azért, ha már megvettük kóstoljuk is meg alapon azért csak belefaltam egy darabba, és hát síma ostyaíze volt, semmi extra. De mi lett volna, ha vallásos vagyok és az ostya íze, mint vmi Pavlov-i reflex beíndít...

- Bevallom neki h megcsaltam és utána feloldozást kérek...

- Atyámnak szólítom és megcsókolom a gyűrűt az ujján...

- Hangos Miatyánk-ba kezdek magasztos szemmel a plafon felé fordulva...

A lényeg h bármi is történt volna ezeke közül a szexnek tutira befellegzett volna. Tanulságként talán annyit, h hívőknek semmiképp nem ajánlott.

Címkék: humor szex showder

A bejegyzés trackback címe:

https://showder.blog.hu/api/trackback/id/tr1830042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása